I'm Sorry :')

Hmm taktau laa nak cakap macam mane. Tapi aku sedar yang sejak kebelakangan ny aku memang berubah dengan dy. Mendadak kan? Ye aku tau. Jangan tanye lah kenape sebab aku sendiri pun taktau pasal ape aku jadi macam ny. Aku nak sangat mintak maaf kat dy tapi tak terluah laa. Berat sangat hati ny nak mintak maaf kat dy. Kenape ekk? --' Hmm aku taktau laa sama ade boleh teruskan lagi ke tak hubungan ny sebab aku dah penat nak lukakan hati dy lagy. Aku tau dy dah banyak kali terluka sebab aku sebelum ny and aku buat lagy kali ny. "Ya Allah, ampunkan lah aku". Aku still sayangkan dy tapi susah nak teruskan kalau aku tak boleh nak happykan dy sendiri. Maybe ade perempuan lain yang lebih baik daripada aku kan? Insyallah, aku akan cari jalan terbaik untuk diri aku dan jugak diri dy sendiri :') I'M SORRY OKAYY?