Introducing Me :)

Assalamualaikum. Actually aku baru jea buat blog ny. Saje nak hilangkan rase bosan and nak kongsi cerita tentang hidup aku dengan korang. Tak pernah terfikir pun sebenarnya nak buat blog, tapi bila baca blog orang lain rasa macam nak ade jugak. Hahaa penyibuk jelaa kan :D Mungkin aku takkan selalu kot update blog ny sebab aku pun duduk hostel kan. So maybe only once or twice a week aku akan update blog ny. Okayy this year aku akan menduduki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM). Huhh! Memang tertunggu-tunggu laa kan hari nya. Tak sangke pulak dah nak SPM ny :D Rase macam baru semalam jea aku UPSR. Hahaa mengarut jelaa. Sedarlah Qila oiii. Awak tu dah besar panjang dah. Bak kata Cikgu Hussin "Kalau kahwin pun dah boleh dapat anak dah". Yeahh thats right >.< Tapi taknak laa, nak study betul-betul dulu baru fikir pasal semua ny. Okayy done with all this :) For more information, visit me on Facebook - Aqilah Rashid, and tweet me @QilaKill95. Thanks for reading :*