A day with you

Assalamualaikum.
Hari ny syok sangat tau sebab dapat hang out dengan Quraisyah Ma'mor. My BFF! Hahaa. Kitorang hang out takde laa macam budak budak lain sampai ke CITY SQUARE tu. Kitorang lepak dekat UMALL jea. Hahaa standard kitorang laa tu :D Tengok movie cerite Dark Shadows. Best tau cerite nye tapi ade scene yang tak patut ditayangkan laa dalam tu. Hehee faham faham jelaa ea XD 24 jam tau melepak dengan Aisyah ny sampai ke rumah aku jadinya. Betul betul rindu ny namanya. Hahh! One more thing, aku nak minta maaf sangat sangat dekat someone ny. Kalau terasa tu bagus laa. Sorry and thanks for everything okay :') Sekarang ny kalau boleh aku taknak fikir hal peribadi aku lagy laa.  Hahaa boleh ke Qila? -,- Insya-Allah laa kalau boleh ea. Sebenarnya bagi aku cinta zaman sekarang ny membebankan jelaa kan. Nak fikir tu laa ini laa. Macam macam laa dokk :/ Haihh dalaa baik aku stop daripada aku merapu jea ny.
p/s : THANK YOU & PLEASE FORGIVE ME  :)
SINCERELY FROM QILA's HEART.