I Feel Gooooddd :D

Assalamualaikum. .
Ny nak cerita sikit ny. 29 Jun 2012 bersamaan dengan hari Jumaat hari tu sekolah ada Hari Terbuka. Abah yang datang masa tu. Memang cuak sangat masa tu tau. Nasib baik laa cikgu tak cakap macam2 and abah pun tak berapa marah walaupun result tak okay sangat. Tapi Alhamdulillah laaa ada 1 je yang failed :D Takpe qila, lain kali buat lagi baik okay *semangat ^^. Nanty bulan Julai ade Ujian 2 pulak, then bulan September dah Trial SPM dah. Fuhh! Cepat jea masa berlalu seyhh. Macam tak percaya pulak dah. Sekarang ny tengah fikir2 nak ambil jurusan apa lepas SPM nanty. Pening nya nak fikirkan semua tu. Bukan senang kan nak buat pilihan ny --' Hm takpelaa semua untuk kebaikan aku sendiri jugak :) Haa ny nak habaq mai ny! Taktau laa kenape ek tapi kan, aku rasa macam ada perasaan kat someone laa. Aku sendiri pun taktau perasaan apa ny. Hm maybe main2 jea kot kan -,- Haihh dah dah tak nak laa fikir pasal ny lagy. Serabut den! One more, nak ucapkan tahniah kepade si dy tu. Haha semoga dy berbahagia laa ye dengan insan tersayangg! Ade hikmah nya kan aku dengan dy break. Wahh! Dy lagy bahagia sekarang ny seyhh, tengok jea pun dah tau dah :D Okay laa setakat ny jea yang aku mampu luahkan :D Selamat tinggal~