Jodoh tak ke mana

Assalamualaikum readers,

Aku nak bagitau hal yang sebenarnya. Yang sebenar benar benarnya ialah, 'just ignore about my older post' okayy? Malu pulak aku bila ada orang persoalkan pasal post tu. Nanti mesti dia ingat aku ny SS kan. Well excuse me please. Everything was change since i read SOMETHING about him on his wall. Like daaaa, tolonglah beb. Siapa yang faham aku ny baguslahh sebab perasaan aku ny cepat je berubah. So tak payah la pelik kalau korang ada rasa pelik pasal benda yang pelik pelik eah. 

I'm just who i am. Memang betul, perasaan aku ny senang je berubah. Kalau satu masa tu aku ada suka kat someone, jangan peliklah kalau tiba tiba esoknya aku cakap aku dah tak suka kat dia. Its just a normal pieces things for me walaupun melibatkan perasaan aku sendiri. Bukannya aku luahkan pun dekat orang tu. Aku bukan jenis macam tu. Bila ada suka someone tu aku akan senyap je. Thats my reality. So tak payah la risau nak sakitkan hati sesiapa lagi.

And girls or boys outside there, just be careful about your LOVERS word. Jangan risau la kalau break dengan BF/GF korang sekalipun. Menangis air mata darah pun, kalau dia bukan jodoh korang memang korang takkan dapat balik. Just trust me, you will get better than before. Di sebalik sesuatu ada sesuatu. Jodoh korang akan sampai bila tiba masanya nanti. Tunggu je, tak payah cari pun takpe. Macam aku ny hah :D

"ALLAH SEMBUNYIKAN MATAHARI SEBAB ALLAH NAK TUNJUKKAN KITA PELANGI"

p/s : I wrote this because i had experienced it :)