S-P-M



ASSALAMUALAIKUM,

First of all, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua muslimin dan muslimat. Raya raya jugak tau tapi kena get ready jugak untuk SPM next week. Fuhh macam tak percaya seyh SPM tinggal lagi berapa hari jea lagi. Lepastu dah free dah :D 

Lepas SPM ni dah macam macam dah aku plan. Nak belajar bawak kereta, ambil lesen, kerja sikit, lepak puas puas. Hahaa melampau seyh. Takpe takpe lagi sebulan lebih jea eah. Sabar jea qila. SPM nanti harap harap laa dapat buat yang terbaik. Insya-Allah :) 

Please pray for me. I will do the same to you :) Kali ni aku taknak main main. Aku nak buktikan pada family aku dan cikgu cikgu yang aku & budak budak 5PD3 boleh buat. Sebut pasal 5PD3 aku sayang sangat dekat kelas aku ny. Sayang sangat nak tinggalkan diorang nanti. Hope kitorang dapat buat yang betul betul terbaik kali ni.

INSYA-ALLAH WE WILL GET A+ IN ALL SUBJECT :
  • Bahasa Melayu                                       
  • Bahasa Inggeris                                   
  • Pendidikan Islam
  • Sejarah
  • Matematik 
  • Matematik Tambahan
  • Kimia
  • Fizik
  • Prinsip Perakaunan
  • Pengajian Keusahawanan